Pierwszy inspiracyjny zestaw urodzinowy :)

Witajcie :)
Dzisiaj mój pierwszy papeliowy post inspiracyjny.
Zostałam poproszona o wykonanie kartki dla prababci, która obchodzi swoje 86 urodziny :)
Prababcia jest bardzo żywiołowa, więc zrezygnowałam z moich ulubionych pasteli i użyłam nieco żywszych kolorów (może się do nich wkrótce przekonam) - szczególnie, gdy całość uzupełniają piękne tekturki - u mnie zostały one potuszowane w celu nadania kartce wyrazistości.
Motylki przykleiłam klejem na gorąco, żeby nie przylegały płasko do kartki. Ramkę "zabudowałam" od spodu papierem, na który nakleiłam napis na kosteczkach dystansowych.
Ja jestem zadowolona, prababcia również ;)
A jak Wam się podoba?





Buziaki :) 
Kasik

Tekturki, których użyłam w pracy:

3 komentarze:

  1. Świtena inspiracja-Uroczo i bardzo radośnie, a najważniejsze ze szanowane prababcia jest zachwycona! Potuszowane tekturki świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger