Maskowa inspiracja :)

Serdecznie Was witam w ten piękny środowy poranek.
Ostatnio w moje łapki wpadła rewelacyjna papeliowa maska.
Gdy tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że będzie idealna do moich prac.
Przez jakiś czas zastanawiałam się, jakie tło do niej wykorzystać, a że nie znalazłam nic ciekawego zrobiłam je sobie sama - kredkami akwarelowymi. Może nie wygląda to zbyt profesjonalnie, ale mi się podoba.
Na kartkach użyłam maski z białym pudrem do embossingu, różowym i brązowym tuszem.
W moim "maskozbiorze" ten wzór jest zdecydowanie na pierwszym miejscu, ale z pewnością wykorzystam jeszcze wiele ciekawych wzorów, które posiadam, a które Wy możecie kupić tutaj :)







http://papelia.pl/pl/p/Maska-szablon-wzor-FALA-ostra/863

Na zakończenie przypominam o naszym wyzwaniu - Czarno-białe w kropki :)
Czekamy na zgłoszenia :)

To tyle na dziś - Kasik


4 komentarze:

  1. "Maskozbiór" - hahahaha.... podoba mi się to określenie! Chyba zapożyczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Nie dość,że autorka zdolna i kreatywna plastycznie, to i lingwistycznie też twórcza:) Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  3. och:), sliczne:), i uwielbiam kredki akwarelowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger