Czek na powitanie


Witam serdecznie wszystkich czytelników blogu Papelia

Dzisiaj moja premiera jako członkini zespołu Papelii.

Chciałam Wam pokazać też premierowo całkiem nowy pomysł. 

Nie wiem czy jestem pionierem, ale nigdzie wcześniej 

takiego pomysłu nie widziałam. 

Otóż miałam za zadanie ostatnio przygotować czek na ślub. 

Ponieważ goście weselni chcieli wręczyć pewną sumę pieniędzy, 

ale bezgotówkowo zaproponowali przygotowanie czeku w formacie A4.   

I oto co im zaproponowałam jako wytwór:













Do wykonania czeku idealnie wpasowały się tekturki DEKOR DF03, 

które pokryłam białym pudrem do embossingu.  


Mniejszy format tekturki, również pokrytej pudrem wykorzystałam na kopercie, 

do której zostanie włożony czek. 

Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja praca. 

Zachęcam do kupowania ego Dekoru - jest idealny do klasycznych prac, 

ślubnych, albumowych i tym podobnych. 

Pozdrawiam słonecznie

Agata - Adziamar




6 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło ... jestem godna podziwu dla Twych umiejętności ... czek wygląda super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ sympatyczna forma wręczania pieniędzy w prezencie ślubnym. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszło . Robiłam już jeden czek ale był dołożony do standartowej kartki ,Ty zrobiłas go bardzo pomysłowo i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne:), napatrzec sie nie moge:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący pomysł :) co prawda mogłoby się wydawać, że czeki stopniowo wychodzą z użycia, niemniej jednak wciąż są bardzo przydatne. Zwłaszcza czeki giro, które umożliwiają odbiór pieniędzy na przykład na poczcie, bez konieczności posiadania konta bankowego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger