Zielono mi - wiosenna karteczka

Witam Was serdecznie,
Wiosna w pełni. Kwiaty w rozkwicie. Moja dzisiejsza inspiracja jest wynikiem obserwacji pięknej wiosennej przyrody. Na karteczce jest dużo zieleni, kwiatów, listków i gałązek. Wśród nich oczywiście moje ulubione tekturkowe Papelia.



Kartka jest bogata w różne dekory: sztuczne gałązki, kulki, dratwę. Każda z nas w swoich przydasiach ma takie różności.  Ciekawym elementem może być też piórko. U mnie jest to gęsie, kolorowane. Bogaty wybór znajdziecie w Craft Style



Prócz listków, przeróżnych gałązek kartka ma wiele kwiatów. Od takich wyciętych z papieru, po sztuczne aż po wykonane przeze mnie własnoręcznie z foamiranu. Biały foamiran kolorowałam zielonym tuszem Memento.



Na jeszcze jeden element zwrócę Waszą uwagę. Koronkowa serwetka Papelia ma w środku tło, wykonane przez maskę Nina 02. Nie widać za dużo pięknego  listkowego wzoru, ale wprawne oko je wypatrzy.  Wzór przez szablon naniosłam zielonym tuszem Memento. Środek tekturkowej ramki ozdobiłam szklanymi mikro kuleczkami
Na koniec niektóre elementy kartki lekko musnęłam białym gesso.


jeszcze zbliżenie na tekturki Papelia




Zapraszam Was serdecznie do wykonania pięknych, wiosennych prac.
Wybór tekturek Papelii w tej tematyce jest ogromny. Zobaczcie już w dziale Motywy Roślinne macie ponad 180 pozycji. Jestem  ogromnie ciekawa Waszych prac :)




Materiały, których użyłam ze sklepu Papelia

  

 




oraz 
  
   



Linki do produktów
tekturka ramka  MARIAN okrągła  https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-ramka-MARIAN-okragla/17128 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger