Słodka jesienna kartka




witajcie
dziś kartka w jesiennych kolorach
nie byłoby w niej nic niezwykłego, gdyby nie fakt, że zrobiłam ją bez użycia wykrojników a kwiaty potraktowałam cukrem :)
jak wygląda ta kartka wewnątrz ? zamiast tradycyjnych życzeń znalazł się tam mój ulubiony cytat
i gotowy element wycięty z papieru do scrapbookingu, którym również ozdobiłam kopertę
może skorzystacie z moich pomysłów ?


1. Wybieramy potrzebne materiały - papiery, tekturki, stemple
2. Przygotowujemy bazę - u mnie gotowa z papieru craftowego i kolejne warstwy, pierwsza mniejsza od papieru bazowego o 3mm, kolejne dwie o 5mm i 8mm, brzegi poszarpałam i lekko potuszowałam
3. Przyklejamy warstwy - pierwsza do bazy na klej, kolejne na kosteczki dystansowe, u mnie w kolejności 1mm i 2mm
4. Następnie przygotowujemy już konkretne tekturki i oczywiście kwiaty :)




5. Zaczynamy układać kompozycję - ja na spód dałam gazę, następnie ramkę, którą ostatecznie rozcięłam i to co zostało umieściłam między warstwami papieru
6. układamy kompozycję kwiatową wg uznania, ja dodałam jeszcze wycięte gotowe elementy i ptaszka odciśniętego z MS, którego pomalowałam metaliczną złotą i miedzianą farbą
7. I przyszedł czas na cukier - kwiaty polakierowałam żelem szklącym do gesso, a ponieważ brakat ni jak mi nie pasował do klimatu a chciałam czymś zaakcentować płatki kwiatów sięgnęłam po cukier :) część cukru wtopiła się w lakier, a część pozostała w kryształkach tworząc jakby poranny szron

oto końcowy efekt











użyte materiały


       



         



pozdrawiam 







1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger