na wieszaku czy na sznurku? co wybrać? czyli kobiece kartki okazjonalne

Witajcie!

dawno, dawno temu, kiedy zaczynałam dłubać kartki i nawet nie wiedziałam, że nazywa się to scrapbookingiem, wymyśliłam sobie kartki z sukieneczkami...Dziś wracam do tego pomysłu, nieco bardziej doświadczona, nieco starsza, uzbrojona w inne materiały. Z jakim skutkiem? Ocenicie sami, bardzo proszę:

Moja pierwsza kartka to sukieneczka zawieszona na wieszaczku.


Drugą natomiast stanowi kartka z sukienką zawieszoną na sznureczku:


W pierwszym wypadku do zawieszenia sukienki użyłam tekturki wieszak





w drugim zaś pojawia się tekturka girlanda gwiazdki, na której "wisi" niebieska sukienka....





W obydwu kartkach znajdziecie bazy kartek DL


a do ich stworzenia użyłam oczywiście kleju Magic i kostek 3D




Do wykonania pierwszej kartki posłużył mi papier ze sklepu Craft Style Mushrooms


W drugim zaś przypadku użyta zostałajedna z kolekcji UHK, zaś do zrobienia kwiatów bawełny-foamiran



Na pierwszej z prac odnajdziecie też cudowne motylki Lemoncraft, które wykorzystuję ostatnio nagminnie....


I na koniec zasadnicze pytanie-to jak jest wg Was-na wieszaku czy na sznurku? jak lepiej powiesić sukienkę?




I z tym pytaniem Was pozostawiam i pozdrawiam gorąco-Wasza




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger