Pudełko pełne snów

Witajcie :)

Dziś w ramach inspiracji pokażę Wam pudełko/szkatułkę ozdobioną techniką mixmedia i w stylu boho. Szkatułkę i poszczególne elementy kompozycji zabezpieczyłam czarnym gesso, które było jednocześnie moim wyjściowym kolorem bazowym.
Na pomalowaną powierzchnię przykleiłam sporej wielkości narożne kawałki papieru z kolekcji Ciao Bella - "Repubbliche Marinare", której głęboki ton zieleni zmieszanej z granatem przywodzi na myśl nocne niebo nad oceanem. Na odwrocie, zobaczycie motyw róży wiatrów oraz maleńkich gwiazdek, które podkreśliły senną wymowę szkatułki.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)





Drewniana szkatułka ma wymiary 28,55 x 18,5 x 8 cm i była sporym miejscem do zagospodarowania, więc ten łapacz został wycięty (na moje zamówienie) o średnicy 15 cm, księżyc zaś proporcjonalnie do łapacza. :)

   



Do łapacza i mojej wizji szkatułki idealnie pasowały tekturki przypominające morskie fale rozwiane na wietrze. Do tego prawdziwe pióra, których nie może zabraknąć na pracy z łapaczem snów <3 

   

      



Nie mogłam się oprzeć papierom Ciao Bella, których kolorystyka i motyw bardzo mnie naprowadziła na wykonanie tej szkatułki. Po przyklejeniu papierów postanowiłam wolne miejsce zagospodarować piękną maską, która ma równie inspirującą nazwę co i wzór - "Fantasia" ;)

   




W środku szkatułkę pomalowałam na czarno (gesso) i przetarłam na sucho pudrem postarzającym Antique Powder firmy Cadence. Dzięki temu zabiegowi, szkatułka w środku nie jest czarną otchłanią, a daje możliwość ozdobienia środka ;)


A teraz kilka zbliżeń :)
(tekturki i odlewy z masy ozdobiłam metalicznymi farbami i woskami, wykończeniem projektu są złote, zielone i niebieskie półkryształki)






Ma dla Was jeszcze kilka zdjęć robionych w świetle dziennym, pod różnym kątem, by zaprezentować różnorodność kolorów w zależności od oświetlenia i kąta pod jakim patrzymy na szkatułkę :)
Mam nadzieję, że pozwoli to Wam zobaczyć możliwości jakie dają zarówno tekturki, media jak i dodatki, którymi ozdobiłam szkatułkę. 









Kreatywnego weekendu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger