Mediowa ramka + video tutorial


Witajcie :)

Dziś przygotowałam dla Was mediową ramkę w formie Home Decor, do której powstał video tutorial.
Ramka w stylu morskim z dodatkami w postaci muszelek i innych znalezisk może być świetnym prezentem jak również domową dekoracją.
Moja rameczka będzie zdobiła mi ścianę w pracowni czekając na ciekawe zdjęcie z tegorocznych wakacji ;)

Poniżej znajdziecie kilka zdjęć oraz film z tutorialem.















Poniżej prezentuję Wam video tutorial.



Produkty, których użyłam:

      

      

   




10 komentarzy:

  1. Obłędna! Bardzo dziękuję za tutorial, pewnie skorzystam, bo chciałam się właśnie nauczyć lepiej mediować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marlena, piękna praca. Dopracowana w każdym szczególe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Widziałam filmik z powstawania - mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna mediowa praca, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie piękna...zachwycające wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna ramka! Podziwiam za umiejetność mediowania 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ramka, mega dopracowana! Zadbałaś o każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca i ile tam detali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle ciekawa i oryginalna praca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger