Album małej Księżniczki

Dzień dobry
Dziś chcę Wam pokazać album dla małej Księżniczki, o który jakiś czas temu zostałam poproszona.
Użyłam do niego papierów różnych producentów. Zrobiłam go w różowościach ze złotymi przetarciami i złoconymi papeliowymi tekturkami. Album ozdabiałam także wycinankami Scrapandme, jeszcze wtedy dostepnymi w Craft Style. 
Dużo zdjęć, bo chciałam pokazać szczegóły.























W pracy użyłam tekturki:



Mam nadzieję, że wytrzymaliście do końca.
Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    And making profit with it is as easy as 1...2...3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and upsell your affiliate products all for you!

    So, do you want to start making money??

    Click here to start running the system

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger