"Strasznie piękny'' projekt mixmediowy.

Witam Kochani!

Dziś będzie ,,strasznie pięknie" na naszym blogu.
Jest i ona - szpetna ale bardzo elegancka, odrażająca ale jakże intrygująca - prosto z Paryża z zamieszchłych czasów przybyła do nas gwiazda kabaretów i burleski. Oto i ona  moja wersja czaszki w iście estradowym stylu.


Cały projekt to sklejone dwie bazy HDF - czaszka i kapelusz. Jest to świetny przykład jak można łączyć różne bazy ze sobą by uzyskać ciekawy efekt.


Główną role w tym projekcie odgrywa kapelusz. Jak widzicie sporo na nim sie dzieje. Mamy różne tekstury - uzyskane za sprawą maski i pasty,  nieco błysku - to embossing na gorąco i koloru za sprawą farb akrylowych w płynie. Całość wykończona bogatą kompozycją, w której nie mogło zabraknąć róż i piór.


Na samej czaszce również pojawia się złocenie jednak tu wykorzystałam folię do złoceń w płatkach. Inna technika i również inny efekt.




Poniżej zamieszczam listę produktów, których użyłam w projekcie.





Piękne pióra pochodzą z naszego siostrzanego sklepu Craft Style, zajrzyjcie Tam również



Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja dzisiejsza ,,straszna'" inspiracja
 i że natchnie Was twórczo.

Do zobaczenia


4 komentarze:

  1. Czaszka jest boska!! A te złocenia to po prostu majstersztyk, nie mogę się napatrzeć😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, planuję tutorial ze złoceń dla Craft Styl w przyszłym miesiącu wiec moze cię zainteresuje!

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger