Kartka w pudełku-komplet na Ślub-odkrywamy "Kryształy Amarantu"

hej!
czy wiecie że, papiery PAPELII z drugiej kolekcji są idealnym materiałem do stworzenia kartki ślubnej?! proste, piękne, eleganckie...nie mogłam się oprzeć, żeby ich nie pociąć...Zobaczcie efekt:










czego użyłam?

papiery "Kryształy Amarantu",



 a konkretnie papier nr 03




papier 02


(jak dla mnie najpiękniejszy ze wszystkich...)

tekturek:

dekor 1626


dekor 1627-tekturka gałązka Maciej


bazy do robienia kartki  i pudełka ze sklepu Craft Style:





kleju Magic:




i jeszcze raz:




i jak podoba Wam się papier "Kryształy amarantu" w wersji ślubnej? Mam nadzieję, że tak, jak mi, czyli - bardzo...zapraszam do używania, pozdrawiam gorąco:

Wasza:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger