Album dla przyjaciółki

Witajcie! zapewne każdy z Was zna kogoś, kto obchodzi urodziny. A co dopiero okrągłe urodziny! Nie powiem jakie, bo rzecz dotyczy kobiety, no a jak sami wiecie, każda z nas pełnoletnich niewiast ma 18 lat i zanik pamięci...Dla wyjątkowej osoby, mojej ukochanej przyjaciółki, przygotowałam album:


Tak oto prezentuje się okładka:



Album zgodnie ze sztuką jest "puchaty" do granic możliwości-i zaraz dowiecie się dlaczego:




Oto wnętrze albumu:















Jak widzicie album zawiera tagi, które mają na odwrocie ramki na zdjęcia-co oznacza, że dodatkowo wypełniają album...



Zawiera też kieszonki, które można wypełnić własnymi zdjęciami...


i specjalne ramki-medaliony...



oraz ramki na zdjęcia....


także w postaci przeszklonych drzwi...

A teraz po tej porcji zdjęć, kilka informacji o tym, jakich produktów użyłam:


napis: Foto Album


badylki zioła

wodorosty



narożnik MK03


listek KAMA 02


listek NORBI 02


tekturka gałązka z listkami 1


tekturka narożnik MK14

oraz ze sklepu Craft Style

klej Magic



kostki 3D

i teraz jeszcze kilka zdjęć:







No i jak sądzicie, spodoba się mojej przyjaciółce?
Ja mam nadzieję, że tak...

pozdrawiam Was gorąco:



9 komentarzy:

  1. Album jest przecudny !!! Nie napisałaś tylko jakiej kolekcji papierów użyłaś. Ciekawa jestem, bo ładnie się komponują, a jednocześnie są w spokojnej tonacji kolorów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło, że album się podoba:-) Papiery to jedna z kolekcji Mintay Papers, to jest Secret Place:-)

      Usuń
  2. Przepiękny album! Cudownie go ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo się cieszę, że się podoba:-)

      Usuń
  3. Ewa,jak zawsze pięknie i z klasą ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. super album :) duża ilość dodatków, co bardzo mi się podoba. ja tez ostatnio robiłam ale dodatków było niestety mniej, na życzenie klientki :) ale i tak wyszedł fajnie. ale do takiego poziomu jeszcze mi daleko :) śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za te miłe słowa-powiem w zaufaniu-wszystko to kwestia wprawy;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Album przepiękny .Czy mogę taki lub podobny kupić.Zblizaja się urodziny mojej przyjaciółki, myślę że podobał by jej się bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger