Cudowna kolekcja papierów CIAO BELLA

Włoskie papiery CIAO BELLA kolekcja Broccato Estense zawiera 12 dwustronnych arkuszy papierów do scrapbookignu. Kolekcję można powiększyć sobie o pojedyncze sztuki jeśli takowe wpadną Wam w oko a także o cudne dodatki, które możecie nabyć w dwóch zestawach zawierających po  9 i 10 arkuszy.
Tworzycie w technice decoupage? Sklep Papelia ma dla Was bardzo duży wybór papierów ryżowych  CIAO BELLA :)
Papiery czy to do scrapbookingu czy też do decoupage są tak niesamowite, że twórcze pomysły same wpadają do głowy jeden po drugim :)

Dorwałam się i ja do papierów CIAO BELLA  :) "Dorwałam się" to zbyt wielkie słowa bo tak naprawdę, to szkoda było mi ciachać tę piękną kolekcję. 
Siedziałam, patrzyłam, dotykałam, macałam, ach-om i och-om nie było końca :) 
Po długotrwałym zachwycie powstała taka oto karteczka. 






Papiery CIAO BELLA kolekcja Broccato Estense wzbogaciłam tekturką ramka, którą przecięłam na pół i tym samym dała szersze podbicie, tekturką badylki oraz kawałkiem tekturki kwiaty. Trochę wycinanek z wykrojnika, sizalu, szydełkowej koronki, wstążki oraz sznurka i duży kwiat.
Mam nadzieję, że i Was zachwyci ta kolekcja :)

Użyte produkty z naszego sklepu Papelia
Pozdrawiam Mireczka - mirosek.

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger