Festive LO by Marlena

Dzień dobry wiosno!
Dziś przychodzę do Was z naszymi nowościami, czyli papierami włoskiego producenta CIAO BELLA.  Na start wybrałam genialną kolekcję "Jazz Club" pełną nut, muzyki i Jazzu.
O samych papierach mogę powiedzieć, że bardzo dobrze się z nimi pracuje. Ich gramatura (190) jest wystarczająca do scrapowych prac. Postanowiłam ją przetestować od razu rzucając na głęboką wodę i tak powstało to LO. Papier bardzo fajnie reaguje na wodę, nie wsiąka jej całkowicie co pozwala pobawić się chwilę rozwodnionymi farbami i mgiełkami. Najważniejsze dla mnie było to, że po skończeniu projektu nic się nie zrolowało, tzn. papier delikatnie uniósł się na brzegach, ale nie ściągnął się całkowicie do środka. Ponadto bardzo fajnie się go strzępi, drze i zawija :D a przy wycinaniu gotowych elementów resztki papieru są naprawdę minimalne.

Nie wiem czemu, ale Jazz kojarzy mi się z filmami o Nowym Orleanie i tamtejszymi ulicznymi festiwalami. Postanowiłam w tym LO nawiązać do festiwalu używając mocnych akcentów kolorystycznych. Papier bazowy miał motyw nocnego nieba i miasta nad wodą z księżycem w tle, co bardzo ułatwiło realizację projektu.
Zresztą, sami zobaczcie jaki festiwal barw stworzyłam :)





W pracy wykorzystałam tekturki gałązki "Maciej", które pomalowałam farbą i delikatnie zembossowałam dwoma kolorami (czerwnym i srebrnym). 
Gałązki stały się świetnym akcentem i ciekawą dekoracją, która przypomina mi fajerwerki.





Jak już widzieliście w poprzedniej mojej pracy, bardzo polubiłam nasze stemple embossowane na kalce kreślarskiej. W tym projekcie również wykorzystałam ten motyw, embossując stemple listków i kwiatów storczyka i magnoli. Część embossowałam pudrami złotym i białym, część zaś złotym i czerwonym pudrem. Elementy te pozwoliły mi rozjaśnić projekt i dodać mu lekkości oraz przestrzenności.



Projekt wykończyłam gdzie nie gdzie dodając mikrokulki w kolorze złotym i czerwonym.





Ze sklepu użyłam:


     

     


      



Marlena



2 komentarze:

  1. Rewelacyjne LO !!! Efekty , które osiągnęłaś w pracy - nieziemskie !!! Świetne jest to "rozpłynięcie" barw w dole pracy. Cudne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger