Wielkanocna kartka z kurczakami

Witajcie!

Temat mojej pracy może i banalny, a kartka bardzo klasyczna, ale nie wyobrażam sobie świąt bez własnoręcznie wykonanych kartek.
Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w papeliowych stempelkach. Kurczaki skradły moje serce i  nie mogło ich zabraknąć w mojej pracy. Kolorowanie stempli nie jest  moją mocną stroną, ale ćwiczę. Dlatego też postanowiłam poćwiczyć trochę na kolorowaniu tych kurczątek.
Do stempli dodałam tekturkę bazie i decor, papierowe kwiaty i białe piórka. Napis na kartce, to również papeliowy stempel. Baza kartki oklejona scrapowym papierem z małego bloczka kolekcji "List w butelce".
Forma kartki, to tzw, składak. Można ją postawić jako świąteczną dekorację.
W internetowym sklepie Papelia znajdziecie bogatą ofertę stempli, tekturek i baz do zdobienia, które można wykorzystać na różne okazje. 
Zachęcam Was do zakupów oraz stworzenie swoich świątecznych kartek i dekoracji. 
Zajrzyjcie również do innych inspiracyjnych postów, dziewczyny tworzą piękne i bardzo ciekawe prace.













Pozdrawiam serdecznie
Alina 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger