Urodzinowe kartki z cyferkami-dla Taty, Mamy oraz Dziecka

Witajcie

czy wiecie, że Papelia ma w swojej ofercie ogromny wybór cyferek i napisów? Dziś chcę Wam pokazać jak wykorzystać cyferki w kartkach urodzinowych. Tak się składa, że postanowiłam obdarować kartkami urodzinowymi całą rodzinkę;-)

Najpierw kartka dla Taty




Tutaj użyłam



Teraz kartka dla Mamy



Tutaj użyłam tekturki cyfry V.03



i kartka dla-całkiem dużego już dziecka;-)





W tej pracy wykorzystałam dwie cyfry-cyfrę ozdobną jeden


oraz



oczywiście wszystkie elementy zostały przyklejone przy pomocy kleju Magic

oraz taśmy 3D

Swoją drogą jestem ciekawa, która z prac podoba Wam się najbardziej?

zapraszam do naśladownictwa, pozdrawiam gorąco, Wasza


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger