Pożegnalne ATC

  Witajcie Twórcze Dusze!

Czas na pożegnalny post dla Papelii. Czego mi będzie brakowało pisałam już w kończącym tę przygodę  poście dla Craft Style dlatego dzisiaj ograniczę się już tylko do powiedzenia: dziękuję, że tu byłam, dziękuję, że Wy tu byliście. W końcu to tylko i aż tyle.

 Żegnam się malutką formą, czyli ATC, w których wykorzystałam to, za co Papelię polubiłam najbardziej, czyli produktowy komplet do stworzenia pracy- papiery, stemple pisma, maski i florystyczne tekturki. 






Samych twórczych dni! A jeśli chcecie zostać ze mną na dłużej - zajrzyjcie do mnie na mediach społecznościowych, napiszcie wiadomość, każdego witam i goszczę u siebie tak, jak mnie ugoszczono na tym blogu i w zespole DT!

Trzymajcie się!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger