Rękawiczka

Witajcie moi drodzy,

dzisiaj moja ostatnia inspiracja dla Was. Za oknem szaro-buro, łapią pierwsze przymrozki więc postanowiłam nieco ogrzać Wasze serca i... rączki:) A po drugie nic tak nie poprawia humoru jak myśl o białych świętach, choince i prezentach.


 Bazę RĘKAWICZKA ozdobiłam przy pomocy MASKI IKR-03:

Poza kwiatami z foamiranu na rękawiczkę trafiły tekturki SZYSZKA, ŚNIEŻYNKA oraz DEKOR w kształcie liści:


Zanim zaczęłam pracę z tekturką odrysowałam jej kształt na papierze i tak stworzyłam gotową do wysłania świąteczną kartkę:


Mam nadzieję, że moja praca choć trochę da Wam poczuć klimat świąt. 
Chciałabym w tym miejscu podziękować Wam za obecność, wszystkie komentarze, lajki a nawet szybkie zerknięcia w kierunku moich prac. Wierzę, że niedługo zobaczy się znów:)

Jeszcze tylko lista materiałów:

  
  

Ściskam Was mocno

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger