Maski po raz pierwszy.

Witam serdecznie, dziś to ja mam dla Was odrobinę swojego szaleństwa.

Po raz pierwszy używałam masek od Papelii i wiecie, co? SĄ GENIALNE!! Materiał niezbyt cienki, niezbyt gruby, łatwy do czyszczenia, na tyle plastyczny, że świetnie pracuje się nim na różnych powierzchniach... Naprawdę musicie je wypróbować!! ;)

A teraz do rzeczy... 

Przygotowałam na dziś LO w jednym z moich ulubionych zestawień kolorystycznych w pracach mediowych... 


Wykorzystałam oczywiście nie tylko maski od Papelii, ale również nasze tekturki i literki korkowe. 

A oto kilka zbliżeń


Korkowe literki pasują zawsze i do każdej mediowej pracy ;) Mam ich spory zapas ;)


Wykorzystałam też tekturkę ramkę serwetkową. 


Maski świetnie sprawdzają się przy tworzeniu wzorów mgiełkami, czy innymi płynnymi mediami. 
Tym razem również dla uzyskania delikatnego efektu 3d użyłam medium żelowego.




Zachęcam Was do wypróbowania naszych masek!! 
Wybór wzorów jest naprawdę spory, jakość pierwsza,
 a kolejne pomysły na wzory tylko czekają na realizację. 

Dziś chwalę i chwalę, więc powiem wam o jeszcze jednej zalecie ;) 
Maski mają wygodne dziurki do przechowywania na kółkach, w segregatorach, lub wieszaczkach... 

A dziś wykorzystałam takie produkty dostępne w sklepie:

  
 

Pozdrawiam,
 MartaDe










1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger