Zakorkowane Święta :)

Witajcie :)
Dziś nastał Ten dzień, kiedy mogę Was ponownie inspirować :)
Zobaczcie, co fajnego można zrobić z korkowych dekoracji, dostępnych w papeliowym sklepiku.
Ja wybrałam dużą gwiazdę, którą okleiłam papierem scrapowym a następnie folią w kropki.
Zarówno papier, jak i folię, przykleiłam tylko do środka gwiazdki. Brzegi wywinęłam lekko do góry, dzięki czemu nie jest tak płasko. Dokleiłam świąteczne dodatki, sznurek do powieszenia oraz dodatkowo dwie małe korkowe gwiazdki.
Jak Wam się podoba taka ozdoba świąteczna?







 
Przypominam Wam jeszcze o trwającym wciąż u nas wyzwaniu - Jesienna Przygoda
Na zgłoszenie swoich prac macie jeszcze troszkę czasu.
Zapraszam do zabawy.
Pozdrawiam cieplutko.
Kasik


4 komentarze:

  1. Wow. Śliczne. Ale świetny pomysł. Nawet nie sądziłam ze takie korkowe gwiazdy można będzie gdzies kupić 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy na zakupy :) , mamy wiele korkowych nowości

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger