W Wigilijną noc

Witajcie kochani w te poniedziałkowe południe! 
Po drobnych problemach technicznych nareszcie mogę pokazać Wam moją kartę przestrzenną :) 




Gdy ją tylko zobaczyłam pierwszym skojarzeniem jakie przyszło mi do głowy to "Wigilijna noc". Bo kiedy jak nie w tę wyjątkową i magiczną noc można zobaczyć na niebie sanie Świętego Mikołaja? ;)
Całość pomalowałam farbami akrylowymi a efekt śniegu nadałam za pomocą pasty strukturalnej.

Dodatkowo zamieściłam śnieżynkę pokrytą białym skrzącym brokatem, aby wyglądała jak oszroniona.


Jest też napis i girlanda, na które naniosłam złoty brokat.



Gwiazda na czubku choinki również musi się błyszczeć!










Do stworzenia karty użyłam:





Pozdrawiam Serdecznie! :) 


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger