Maarchewkowa - Gościnna Projektantka marca

 Witajcie! 
A dziś gościmy na naszym blogu kolejną zdolną istotkę
Poznajcie ją bliżej

****
Mam na imię Karolina, a w sieci prezentuję swoje prace pod pseudonimem maarchewkowa. 
Tak oficjalnie tworzę od co najmniej 6 lat, jednak moja wielka miłość do papieru 
trwa już od dzieciństwa.
Lubię wyzwania, jakie dają mi kolejne realizowane projekty.
 Tworzę głównie kartki i pudełka, ale także zaproszenia, notesy, albumy, czy księgi gości...
 i wszystko inne, co podpowie wyobraźnia. ;) 
Każdą wolną chwilę staram się spędzać przy biurku, 
które ugina się pod stertą papierów, w mojej wymarzonej, 
przytulnej pracowni, gdzie maleńkie ścinki nieustannie oblegają podłogę. 
To moja największa pasja, która daje mi ogrom radości...
W ramach mojego gościnnego występu przygotowałam na dziś dwie kartki
 z użyciem przepięknych tekturek Papelii...




Pierwsza kartka to połączenie moich ulubionych turkusów i fioletu. 
W centralnym miejscu umieściłam bajeczną ramkę Laura.



Moja druga praca to ciepła i energetyczna kartka w odcieniach złota i pomarańczu.
 Udekorowałam ją Chmurką Floral oraz napisem Sto lat.

Wykorzystałam następujące produkty:
http://www.papelia.pl/tekturka-chmurka-floral-p-175.htmlhttp://www.papelia.pl/tekturka-ramka-laura-p-717.htmlhttp://www.papelia.pl/tekturka-napis-sto-lat-v04-3-szt-p-318.html
Serdecznie dziękuję za możliwość zaprezentowania swoich prac na blogu Papelii. 
 Przygotowałam dla Was jeszcze kilka inspiracji, ale o tym w kolejnym marcowym poście, 
który pojawi się już niebawem... :)

Ciepło pozdrawiam, 

Karolina - maarchewkowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger