Maarchewkowa - Gościnna Projektantka marca

Witajcie, 
dziś kolejne spotkanie z naszą marcową Gościnną Projektantką
 i to jej oddaję właśnie głos

***

Witajcie,
goszczę dziś po raz drugi na blogu Papelii i przygotowałam kilka inspiracji 
z użyciem fantastycznych papeliowych tekturek. :)
Moimi kartkami przywołuję wiosnę, której bardzo mi już brakuje...

Moja pierwsza inspiracja to komplet kartek urodzinowych w kształcie koła z falbanką w błękicie i zieleni. 
Główną ozdobę stanowią kwiaty i bardzo eleganckie tekturkowe dekory.





 

Wykonałam także ukwieconą delikatną kartkę z przepięknym motylem... 
Wprost nie mogłam mu się oprzeć! Jest subtelny i naprawdę pięknie zdobiony.




Moja ostatnia inspiracja to błękitna kartka urodzinowa,
 w której wykorzystałam bajeczną tekturkę Althea.






Jest mi ogromnie miło, że miałam możliwość pracować z tak pięknymi tekturkami
 i gościć w tym kreatywnym miejscu - wśród tylu zdolnych i fantastycznych projektantek...

Dziękuję i do zobaczenia gdzieś w sieci. :)

Karolina - maarchewkowa


***

Dziękujemy Karolinie za tak cudne inspiracje z naszymi tekturkami.
Życzymy wiele kreatywności i kolejnych pięknych prac. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger