Pożegnanie i powitanie - Design Team Papelii

Witajcie

Z początkiem lipca chciałam Wam przedstawić nowy Design Team Papelii, 
nim to jednak nastąpi chciałabym podziękować dziewczynom,
 które przez ostatnich kilka miesięcy współtworzyły bloga Papelii

Dagetart, Alusiek7, Goja, Kurdupel, Yagoshka, Marta De

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję.

Teraz chciałabym Wam przedstawić dziewczyny, z którymi będziemy Was inspirować.

OBiels02

Mam na imię Olga, w świecie scrapowym posługuję się nickiem OBiels02.
Swoją przygodę z papierem rozpoczęłam kilka lat temu, 
jednak dopiero od trzech lat prowadzę bloga http://exploding-box.blogspot.com. 
 Początkowo robiłam tylko exploding boxy. W tej chwili wykonuję wszystkie formy scrapowe.
Największą moją pasją są mixed media, scrapbooking i cardmaking.
Lubię robić kwiaty z papieru lub/i foamiranu, najchętniej róże, które wykorzystuję w swoich pracach.
Ogromnie się cieszę, że mogę dołączyć do DT Papelii.

Elizaart

Mam na imię Elżbieta. Jestem wielbicielką sztuki i przedmiotów ręcznie wykonanych.
 Uwielbiam piękno natury, które od zawsze jest dla mnie wspaniałą inspiracją. 
Od dziecka lubiłam różnego rodzaju robótki. Moje rękodzieło jest moim hobby i pasją. 
Odkąd poznałam technikę zdobienia papieru na pergaminie ciągle rozwijam swoje umiejętności
 w tej pięknej pergaminowej sztuce; rysuję, maluję, cieniuję „dziubię” i wycinam różne wzorki. Odkryłam również „Quilling”. Zwijam kolorowe paseczki i tworzę przeróżne kształty  kwiatów, listków, literek i umieszczam je na swoich obrazkach i kartkach. Próbuję swoich sił w scrapbookingu.
 Często w moich pracach łączę ze sobą te techniki - Pergamano i Quilling, scrapbooking. 
Bardzo lubię kolorować stemple, zaciekawiła mnie praca z mix mediami. 
Lubię również szyć, dekorować różne przedmioty techniką decoupage, transferem. 
Wciąż się uczę i rozwijam. W swoje prace wkładam całe serce i duszę. 
Chętnych zapraszam na mój blog :    elizaart-handmade.blogspot.com

Marbella


Mam na imię Monika, a mój nick to marbella.
Rękodzieło to moja pasja. Jak sięgnę pamięcią, zawsze wycinałam, kleiłam, szyłam, składałam. Najbardziej lubię pracę z papierem i tkaninami. Inspirują mnie głównie ciekawe faktury i wzory. Tworzę pod wpływem impulsu, być może dlatego efekt końcowy często różni się od zamierzonego. Ważne jest, aby mnie w pełni zadowolił i usatysfakcjonował. 

Wszystkie kwiaty, które występują w moich pracach wykonuję sama.
Z przyjemnością dołączę do DT Papelia
Zapraszam na mojego bloga http://marbella-craft.blogspot.com/

Malwinku

Na samym początku chciałabym wyrazić moją ogromną radość, 
że za to że od dziś oficjalnie Dołączyłam do cudownego Papeliowego Zespołu Projektowego.
To dla mnie wspaniałe wyróżnienie.
Mam na imię Malwina, ale w sieci występuję pod nickiem: malwinku.
Od ponad 2 lat prowadzę bloga: http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/,
na którego serdecznie zapraszam.
Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym, a na co dzień mamą ponad 2-letniego Remisia.
Rękodziełem zajmuję się praktycznie od zawsze, bo odkąd pamiętam uwielbiałam coś tworzyć - przeważnie były to przestrzenne prace z papieru, ale dopiero odkąd przyszedł na świat mój synek, rozwinęłam mój scrapowy warsztat.
Moją drugą wielką pasją jest ornitologia, więc na moich pracach dość często występują ptaszki.
Uwielbiam eksperymentować mediowo i tworzyć kartki, tagi, ATC,

 blejtramy, a coraz częściej także coś alterować.
Jestem stemplomaniaczką, uwielbiam mix’media
I to chyba tyle.
Do zobaczenia już wkrótce.
malwinku

Justyna

Witajcie! Mam na imię Justyna i od dwóch lat prowadzę bloga: www.justynamiloch.pl. Moją codzienność pochłania tworzenie kartek okolicznościowych, zaproszeń, albumów i wszelkiego rodzaju pudełek. Uwielbiam kwiaty, dlatego to one najczęściej występują w moich pracach. Jest mi bardzo miło, że mogę dołączyć do grona DT Papelii, to dla mnie ogromne wyróżnienie.

oraz ja decoartM

   
Mam na imię Magda, w blogowym świecie decoartM,
 moje prace możecie znaleźć pod adresem http://decoartm.blogspot.com/
Obecnie cardmaking pochłonął mnie bez reszty, pomiędzy karteczkami wykonuję
 albumy, exploding boxy, przepiśniki oraz notesy. 
Bardzo cieszę się, że mogę być częścią DT Papelia, 
dziękuję za to wyróżnienie.  

Kochani to jeszcze nie koniec dobrych wiadomości, 
od lipca rozpoczynamy dla Was cykl zabaw Fan Papelii, 

Zapewniamy, że nie będziecie się z nami nudzić ;).
Miło nam będzie Was gościć na naszych inspiracjach :). 

Zapraszamy. 
 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger