Ela17 Gościnna Projektantka Papeii

Dzień dobry

Dziś na naszym bogu gościem jest zwyciężczyni
wyzwania #14 Na plaży oraz sierpniowego Fana Papelii

Ela17


 Oto co nasz dzisiejszy Gość piszę sam o sobie

"Jestem Ela ,prowadzę bloga jako Ela17. 
Scrapbookingiem zamuję się od 4 lat.
Zaczynałam od zera wiedzy i przydasi, dużo pytałam obserwowałam i kupowałam materiały.
Obecnie jestem na emeryturce i mam czas na swoją pasję.
Prywatnie jestem mamą czwórki dorosłych już dzieci i udowadniam ludziom na około,
 że na naukę nigdy nie jest za późno."

Jako inspirację nasz Gość przygotował kartkę 



Bardzo dziękujemy za przygotowanie tak pięknej pracy z wykorzystaniem papeliowej maski.

Zapraszamy wszystkich do dzielenia się swoimi pracami z papeliowymi produktami 
w grupie Papelia Inspiruje na FB
oraz do udziału w październikowej edycji zabawy Fan Papelii.

 
Życzę miłej soboty:)

4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger