Zosiurkowamuma - Gościnna Projektantka kwietnia


Witajcie sobotnio!

Dziś przed Wami bardzo skromna ale jakże zdolna osóbka. 
Z racji tego, że nie lubi pisać o sobie będzie więcej zdjęć niż słów
i jej pierwsza inspiracja dla Was u nas. 

****


 Witajcie wszyscy! 

Bardzo mi miło, że mogę być Gościnną Projektantką na papeliowym blogu 
i zaprezentować się w gronie tak fajnych i utalentowanych osób ;).
Na co dzień pracuję w korporacji ale moją prawdziwą pasją jest sztuka i rękodzieło. 
Uwielbiam tworzyć kartki, ramki czy inne wytwory :) ale przede wszystkim albumy i scrapy (lo`sy). 
Ostatnio najbardziej fascynują mnie mixed-media. Moją ulubioną muzą jest córka Zosia,
 która też już zaczyna łapać hand-craftowego bakcyla.
Zapraszam Was do swojego craftowego świata na bloga


Dziś mam dla Was właśnie moją muzę, którą wkomponowałam w mixmediowy blejtram.
 Użyłam do tego m.in. maski z motywem kamieni, stempla z ptakami
 oraz cudnej tekturki kwiatowej "ligustrum"



  

Wykorzystałam:





1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger