Romantyczna kartka ślubna


Witajcie :)

Jako, że lato w pełni i szystkie letnie motywy są teraz na topie postanowiłam przygotować dla Was romantyczną ślubną kartkę w nieco eko stylu :)
Dzięki lawendowym motywom oraz deskom łatwiej było mi uzyskać porządny efekt :)


Do wykonania tej kartki użyłam kraftowej bazy, która ciekawie podbiła delikatną kolorystykę papierów "Lavender Hill's" od Craft o'Clock.
W centralnej części kartki umieściłam kwiatową kompozycję, zza której pięknie prezentuje się para młoda z parasolką. Tekturkę specjalnie zostawiłam "surową". Do kompozycji wykonałam foamiranowy kwiatek tuszując do fioletowym i żółtym tuszem .
Na środku nie mogło zabraknąć napisu ze stempla "W dniu ślubu", który odbiłam również na fioletowo, tak by był widoczny, ale by nie wybijał się przed całość.




Materiały, których użyłam:

     

     

      



8 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger