Cylinder z gorsetem w stylu steampunk

Witajcie kochani.

Niektórzy z Was nie rozumieją moich prac, czyli czemu połączyłam coś z czymś skoro to nie pasuje do siebie? Już Wam tłumaczę, ten kto mnie zna wie dokładnie, że w moich pracach panuje chaos, nie robię wszystko pod jeden wzór, schemat. Wszyscy wiemy dokładnie,że każdy z Nas tworzy w innym stylu, czyli tak jak w duszy nam gra.


Ja się nie kieruję tym jak ktoś tworzy swoje prace, pod swoją wypracowaną techniką tylko tym co mi serce podpowiada, a w swoich pracach kocham chaos bo w nim się odnajduję! 



Dziś mam dla Was kolejną inspirację, pewnie zadacie pytanie - "Czemu ona połączyła gorset z cylindrem, przecież to do siebie nie pasuję? Już Wam tłumaczę. Styl Steampunk łączy się z rdzą, ze wszystkim co stare i nie modne do siebie nie podobne, tak jak w każdej mojej pracy jest ład i nieporządek, łączę coś z czymś co do siebie nie pasuję a daje idealny efekt. 



Tak właśnie powstał cylinder z gorsetem, do którego użyłam tekturek, papieru scrapowego Ciao Bella " Collateral Rust", farby z Pentartu efekt rdzy i wosk turkusowy, trochę pasmanterii, nity oraz naszą nowość baza hdf Kapelusz, wyciski z masy samoutwardzalnej , trochę śrubek i wkrętek, piórka, 



Użyte materiały:

Moje inspiracje zawsze będą inne, ciekawa jestem jakie Wy macie pomysły na tę bazę?

Pozdrawiam , buziole i miłej niedzieli życzę :-* 






7 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger