Kartka dobra na wszystko!


Witajcie w piątkowy poranek 🙂
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartkę, do której wykorzystałam samodzielnie przygotowane tło. 


Do wykonania tła użyłam maskę-kwiaty i stempel-pismo. Pamiętacie naszą akcję "Produkt miesiąca"? Właśnie stempelek jet PM w tym miesiącu. Zatrzymajcie się przy nim chwilkę, wart jest tego.
Spróbujcie! Wykonanie takiego tła jest bardzo proste, a do tego jaka satysfakcja.



Bazę kartki okleiłam papierem scrapowym z zestawu "List w butelce"-06
Jako element dekoracyjny użyłam tekturkę kwiat
Listki pod kwiatem to stempelek-listek pokolorowany promarkerami. 




Produkty sklepu Papelia wykorzystane w mojej kartce. 
Po kliknięciu na zdjęcie przeniesiecie się do strony produktu:






 W sklepie Papelia znajdziecie wiele ciekawych produktów niezbędnych do wszelakich prac rękodzielniczych. Zajrzyjcie, warto!
Dzisiaj żegnam się już z Wami. Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego weekendu. 
Do następnego spotkania
Alina/a-lenka

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger