Album muzyczny

Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z albumem, który pomieścił całkiem sporo muzycznych nowości z naszego sklepu:


Na okładce mamy tekturkę HARFA, stempel RÓŻA oraz tło z drobnoziarnistej pasty strukturalnej nałożonej przez maskę IKR-03:




Świetnie wpasowała się tutaj tekturka GRAMOFON Z TUBĄ:



Użyłam także tekturek NUTKI FALA, GRZECHOTKI oraz BORDER KWT-01:


W całym albumie znajdują się elementy z wzorami masek AK01 i IKR-03. Najpierw nałożyłam pastę strukturalną, potem całość pomalowałam czarnym gesso a na koniec pokryłam wzór złotym woskiem.




Użyłam również tekturek BĘBEN, WIOLONCZELA i  TRĄBKA. Stempel RÓŻA oraz rozeta SANTI są odbijane na dwa sposoby: szarym tuszem na białym tle oraz złotym tuszem na czarnym tle:



Dodatkowo na białych kartach odbiłam stempel PISMO, który jest w lipcu naszym Produktem Miesiąca:



Na końcu albumu umieściłam jeden z moich ulubionych stempli RĘKODZIEŁO:


Materiały użyte w albumie:

  
   
  
  
 

Pozdrawiam Was wakacyjnie

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger