Kolorowy Album dla Małej Julci

Witajcie

stęskniłam się za albumami. pomyślałam, ze pora najwyższa zrobić taki słodki, dzieciakowaty...a że @Papelia ma całą serię pięknych, zwierzaczkowych tekturek praca poszła...no może nie szybko ale lekko;-)

oto okładka albumu




Do ozdobienia jego grzebietu użyłam tekturki KO CIE




W środku album składa się z kolorowych kart



Stroniczkę z tagami ozdobiłam tekturką-bramą




Niektórych stron pilnuje wesoły piesek











Po stronach albumu ugania się całe stado wesołych zwierzątek






A małego domku oprócz pieska pilnuje tym razem bardzo poważna zebra...





Mam nadzieję, że mój dziecięcy, kolorowy album, pełen kieszonek, tagów i shaker boxów spodoba się Julci i jej Babci.

pozdrawiam Was gorąco

Wasza


4 komentarze:

  1. Ależ uroczy . Każda strona zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny albumik, taki kolorowy i pozytywny ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tak miało być! cieszę się, że się udało! Julcia to bardzo pozytywna osóbka!

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger