Kartki z papierem własnego pomysłu

 Cześć Kochani!

Sezon świąteczny za pasem, pora pomyśleć o ozdobach, dekoracjach oraz kartkach dla rodziny i przyjaciół. Przeglądając swoje bożonarodzeniowe przydasie stwierdziłam, że mam deficyt jeśli chodzi o świąteczne papiery... A potem pomyślałam, że sama zrobię sobie taki zestaw - po co się ograniczać do gotowych wzorów!

Najpierw wybrałam z kolekcji List w butelce dwa w miarę neutralne arkusze. Następnie odbiłam na nich białym pudrem do embossingu wybrane stemple: JEMIOŁA i ŚNIEŻYNKA ETNO:


Na moich arkuszach domowej roboty przymocowałam kalkę i dopiero na kalce przykleiłam tekturki: CHOINKA i PTASZEK NA GAŁĄZCE. Ja zastosowałam kalkę dla urozmaicenia prac ale może ona też pełnić rolę maskującą gdy coś nam się nie do końca dobrze odbije. 

Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pomysł na papiery BN domowej roboty. W podobny sposób możecie ozdobić np. papier do pakowania prezentów...

Materiały zastosowane w pracy:

 
 

Pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger