Wakacyjny półmetek na wsi-czyli kartki okazjonalne z kotami

Witajcie!!!

stęskniłam się za odpoczynkiem na wsi...sielskim klimatem, prostotą życia, zapachem zbóż...i jak zwykle w takiej chwili sięgam po nożyczki, żeby jakoś pokazać moją nostalgię...tym razem z pomocą przyszły mi wakacyjne papiery jednego z polskich producentów i oczywiscie-cudowne tekturki @Papelia!!!

a oto efekt mojej nostalgii i pierwsza z kartek:



Użyłam w niej tekturki:

Retro szyld V04.

Natomiast w kartce numer dwa



Użyłam narożnika:


MK 08

No a teraz kartka numer trzy:



Tutaj natomiast wykorzystałam inny narożnik:


Jest to narożnik MK01

Do stworzenia kartek użyłam oczywiście baz DL

baza do kart DL

oraz mojego ulubionego kleju Magic

oraz kostek 3D

A teraz jeszcze kilka zdjęć:








Jestem ciekawa, czy choć przez chwilę poczuliście wakacyjny klimat...oby tak!

pozdrawiam Was gorąco, Wasza:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger