Dzień Matki w bursztynowych liściach

Witajcie Twórcze Dusze!
Podzielę się dzisiaj z Wami kolejnym wyzwaniem, jakie sobie postawiłam. Tym razem porwałam się z pędzlem na tło! Ponieważ już niebawem Dzień Matki, tematem mojej dzisiejszej inspiracji jest właśnie kartka na tę okoliczność. Może wpadnie Wam w oko jakiś detal,
który wykorzystacie w swojej "laurce" dla Mamy :)


 Moje tło powstało na zagruntowanym białym gessem papierze kraftowym, który przetarłam lekko papierem ściernym. Pobawiłam się trochę Rainbow Color Duo (kolor Yellow Amber) od 13arts, bazę objechałam radełkiem a czarnym cienkopisem zrobiłam kilka gryzmołów. I voilà, proste tło gotowe. 
Spójrzmy na kilka detali. W tle nie mogło zabraknąć stempla pisma. Rzadko której kartce w mojej pracowni udaje się ostatnio od niego uciec...


 Kompozycja wychodzi od tego co jest w kartce (i nie tylko) najważniejsze, czyli od Kochanej Mamy. Tekturkę wyebossowałam na biało.


Chociaż mamy maj, moja osobista własna Mama najbardziej lubi właśnie złotą jesień, kolory bursztynu i ciemną zieleń liści i to właśnie ten kolorystyczny kierunek obrałam w kartce.
Do mojego bukietu liści, oprócz tych wyciętych z arkusza od Craft o'clock, wykorzystałam dwa bordery: roślinki 05 oraz roślinki 07.  Z obu arkuszy ukradłam tylko kilka gałązek, resztę wykorzystam jeszcze w co najmniej jednej pracy.


 I znów, nie mogło zabrkanąć także Pana Listka, czyli stempla, który bardzo ładnie odbija się na kalce. Wyebossowane odbitki zawsze nadają pracy lekkości.


 W kartce wykorzystałam także kilka cekinów (drobne cekiny znajdziecie w Craft Style). 
W końcu, coś się w pracy mienić musi :)

 
Trzymajcie się i do następnego spotkania pełnego inspiracji!

Moja lista zakupów ze sklepu Papelia:
 
https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-napis-KOCHANEJ-MAMIE-2-szt/13073
https://www.papelia.pl/pl/p/Stempel-gumowy-Listek-IW-02/16566
https://www.craftstyle.pl/pl/p/Cekiny-okragle-drobne-CZARNE-10g/18450


6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger