Mandala

Dzień dobry Kochani!
Czy macie czasem tak, że kiedy zobaczycie jakiś produkt od razu wpada Wam do głowy pomysł jak go wykorzystać? U mnie taka sytuacja ma miejsce raczej rzadko, zwykle jest to kombinowanie co z czym połączyć, żeby wyglądało dobrze. 
Tym bardziej jest mi miło zaprezentować Wam projekt, który pojawił się w mojej głowie niczym grom z jasnego nieba;) Kiedy tylko zobaczyłam stempel SANTI ETNO i tekturkę SOLAR od razu wiedziałam, że muszę je połączyć:



Tekturkę nakleiłam na papierowe koło, z którego wycięłam wewnętrzną część. Potem dodałam wianuszek z listków CLOE (stempelek odbity jest przy pomocy białego pudru do embossingu).
Cała konstrukcja przyklejona jest na kostkach dystansowych:


Stempelek odbity jest złotym tuszem na białym papierze i przyklejony bezpośrednio do kartki:


Nie zapomniałam też o tylnej stronie ani wnętrzu kartki - użyłam stempelka kod kreskowy RĘKODZIEŁO oraz tekturki DEKOR RD-12:



Materiały użyte w pracy:

  
 

Dodatkowo ze sklepu Craft style:

 
Pozdrawiam Was gorąco

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger