GOŚCINNA PROJEKTANTKA-NIKA

Witajcie Kochani:),
dzis serdecznie zapraszamy Was
na Gościnną Inspirację
która przygotowała
przepiękną, dziewczęcą inspirację:)
 
 
 
 
oto co pisze o sobie nasz Gość:)
 
 

 Hej mam na imię  Weronika .W świecie Craftowym podpisuję się jako Nika. 
Na blogu Papelii goszczę po raz pierwszy, ale mam nadzieję,że nie ostatni :) 
Na dziś przygotowałam taką oto inspirację : 
 

Wykorzystałam mój ulubiony stempelek - idealny na skrawki papieru :)
Zapraszam na moją stronę - będzie mi bardzo miło jeśli zajrzycie :)
 
użyte produkty:
 
http://www.papelia.pl/stempel-gumowy-galazka-z-listkami-p-1173.html
 

dziękujemy Nice za przepiękną inspirację i zapraszamy gorąco

pozdrawiam cieplutko:)


3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger