Z sercem - kurs na szkatułkę


hej
dzisiaj zapraszam Was do mini kursu jak przygotować taką oto szkatułkę
 do zrobienia szkatułki użyłam farby w dwóch odcieniach różowego, czerwonego i czarnego
papeliowych tekturek tej i tej
oczywiście przed rozpoczęciem pracy szkatułkę pokryłam białym gesso, przetarłam drobnym papierem ściernym ewentualne "szorstkości",
do nałożenia maski tej użyłam pasty betonowej, świetnie się do tego nadaje a dodatkowo mamy fajną chropowatą powierzchnię wzoru
następnie ułożyłam kompozycję, przykleiłam wszystko gel medium
i ponownie całość pokryłam białym gesso
pierwsza warstwa to jasno różowa farba akrylowa, miękkim pędzlem pomalowałam całą szkatułkę
następnie, w wybranych miejscach szkatułkę pociągnęłam różową perłową farbą
kolejny kolor to "czerwony metal", który nałożyłam bardziej po brzegach, 
nie czekam z kolejnym warstwami kolorów...maluję od razu, bez podsuszania, mam wtedy pewność że kolory fajnie mi się ze sobą wtopią
i ostatnia warstwa - czarna farba akrylowa, ale tu farbę nakładałam bardziej metodą "suchego pędzla", tak aby czarny jednak nie był dominującym kolorem, a jedynie podkreślał i dawał kontrast
jednocześnie malowałam też boki szkatułki, tak aby stanowiły jedną całość...
kolejny krok to dodatki - czyli kwiaty, mikrokulkii, krople akrylowe, metalowe elementy - wszystko co tak na prawdę chcecie i macie pod ręką :)
i ....odrobię bielenia....metodą suchego pędzla białą farbą akrylową pomalowałam wybrane elementy
(można również gesso, jednak ja wolę farbę - jest bardziej biała...)
na koniec użyłam wosków - srebrnego i złotego
miejsca w których naniesiecie wosk też możecie sami sobie wybrać, wosk świetnie podkreśla wszelkie efekty 3d i wydobywa detale pracy
całość prezentuje się tak



linki do produktów jakie użyłam


pozdrawiam


7 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger