Kwiatowa Pierwsza Komunia Święta

Witajcie!
Jak u Was sezon komunijny? U mnie w pełni. I właśnie z tego powodu przygotowałam dla Was jako inspirację kartkę z okazji pierwszej komunii świętej. Jak dla mnie - jest bardzo dziewczęca i delikatna. Uwielbiam pastele i wydaje mi się, że to idealne kolory na taką okazję.
Centrum kartki stanowi przepiękna, kwiatowa tekturka z Papelii, którą ozdobiłam dwoma brokatami, które również znajdziecie w sklepie.
Napis posypałam brokatem białym opalizującym, a ramka jest posypana mieszanką brokatów (białego opalizującego i różowego).






Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie to wyglada:) Az jestem zazdrosna talentu:) Swoja droga jeżeli jest tu jakis rodzic ktoremu zbliza sie komunia swojego dziecka to mam jedna rade... Zacznij dzialac juz dzis. Nawet nie wiesz ile to jest przygotowan. jezeli jest ktos z Wrocławia to polecam ta strone strona www jest duzo latwiej:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger