Komunijna klasyka w liściach

Cześć Twórcze Dusze!
Zapraszam Was dzisiaj w komunijny klimat. Wiem, wiem... Takie a nie inne okoliczności sprawiają, że nie jesteśmy pewni jak tegoroczny czas komunii będzie wyglądał. Jestem jednak dobrej myśli i zbyt bardzo lubię komunijne kartki, żeby ich nie robić już teraz :)
Zaczynajmy zatem!


Wyzwanie jakie wzięłam na widelec w tej inspiracji to symetria.
Nie lubimy się. To znaczy, ja za nią nie przepadam. To znaczy... Jakoś rzadko mi wychodzi :) Tym bardziej zależało mi, żeby tym razem powściągnąć swoje asymetryczne zapędy i stworzyć prostą, ale wciąż ciekawą karteczkę. Aby utrudnić sobie zadanie pozostałam mimo wszystko przy klasycznie komunijnych beżach.


W mojej symetrycznej kompozycji królują listki, w tym Pan Stempel Listek, w którym się skrycie podkochuję. Odbitki na kraftowym papierze wyembossowałam na biało. Pamiętajcie, żeby nie formować/ odkształcać embossowanych elementów - puder, choć stopiony, ma tendencję do kruszenia się. Warto dodać, że do odbitek małych stempli korzystam z bloczku akrylowego, który zapewnia stabilność i pozwala na precyzyjne odstemplowanie wzoru.

Kompozycja z listków powstała u podnóży tekturki krzyża z winogronami.
Muszę przyznać, że ta niewielka rozmiarami tekturka to wyjątkowo pięknie zaprojektowany subtelny element. Podkreśliłam ją także embossingiem, tym razem w złocie.

Krzyż okalają gałązki. Ich zadaniem było podkreślić krzyż, zatem pozostawiłam je w naturalnej barwie.


Karteczka przeczeka te niespokojne czasy w folijce.
 


Moja lista zakupów ze sklepu Papelia:

Dodatkowo nie obyło się bez:

Trzymajcie się ciepło i zdrowo, do następnego!
BB's craft cards
 

8 komentarzy:

  1. Elegancka ale jednocześnie bardzo ciekawa. A z tym kruszeniem tuszu to aż muszę spróbować bo nigdy nie zaobserwowałam takiego zjawiska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kruszy się puder, po prostu czasem drobne kawałeczki odpadają, to naturalne (jak się przyjrzysz na ostatnim zdjęciu, na grubszym listku po lewej stronie, to może dostrzeżesz - jest taka drobna przerwa w odbitce, a to dlatego właśnie, że odpadł kawałek stopionego pudru...). I tak i tak się kruszy, więc lepiej mu nie pomagać formowaniem i odkształcaniem stopionych odbitek :)

      Usuń
  2. Wspaniała kompozycja, pełna elegancji i niebanalnego stylu. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kompozycje, delikatne i elegancki. Cudnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger