KOSZYCZEK WIELKANOCNY

                                         
Witam Was wiosennie :-)

Wkrótce święta, więc przygotowałam dziś dla Was koszyczek wielkanocny. Ozdoba na bazie tekturki, nie mała, bo 20 cm wysokości, będzie pięknym uzupełnieniem Waszych świątecznych dekoracji. Wiosenny koszyczek, oczywiście z białą koronkową serwetką, wykonałam w odcieniach różu i błękitu.










Do stworzenia koszyczka wykorzystałam BAZĘ KOSZYK, zakleiłam papierem scrapowym otwór, i pomalowałam całość Farbą akwarelową COLOR GLOW-Ruby, oczywiście wcześniej zabezpieczając powierzchnię biały gesso.





Następnie, przy użyciu maski MUREK stara cegła naniosłam wzór, który imituje koszyczek.




W kompozycji użyłam kwiaty sztuczne, i z foarmiranu, sizal, styropianowe jajeczka, i Papeliowe tekturki- BAZIE I JAJKO z zestawu JAJKA pisanki ażurowe 01, które pomalowałam markerami.















Mam nadzieję, że skusicie się na wykonanie takiej świątecznej ozdoby- w końcu, co to za święta bez
koszyczka wielkanocnego ;-)


Produkty Papelii, z których skorzystałam znajdziecie tu-



Pozostałe materiały, ze sklepu Craft Style-



Pozdrawiam wiosennie- Żaneta 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger