Jajo wielkanocne - Tutorial


Witajcie

Dziś pokaże Wam w jaki sposób można uzyskać bardzo ciekawy efekt, dzięki użyciu skorupek z jaj.


U mnie w domu nic się nie marnuje i wykorzystuję wszystko co się nada. Postanowiłam użyć do tego projektu skorupek po jajkach, które pozostały mi po upieczonym cieście.




Aby wykonać takie jajo potrzebne Nam będą :

Baza jajo Hdf
Gesso białe
Skorupki od jajek ( wcześniej wyparzone i oczyszczone z błonek )
Klej Magic
Papier ryżowy lub serwetka
Klej do decoupage
Lakier akrylowy do decoupage
Farby akrylowe
Stemple
Materiały do ozdobienia

 Pierwszy krok to pomalowanie Baza HDF - JAJO 20cm białym gessem , po wyschnięci przyklejamy skorupki Klej introligatorski CR Magic . Jak już nam wszystko dokładnie wyschnie malujemy ponownie skorupki białym gessem dwa razy.  



 Drugi krok . Na bazę przyklejamy wybrany motyw papieru ryżowego lub serwetki. Jak już nam przeschnie papier zabezpieczamy  lakierem akrylowym - ja położyłam trzy warstwy , żeby papier nie uległ zniszczeniu.  


 W międzyczasie kiedy praca Nam schnie przygotowujemy sobie materiały do ozdabiania. Ja użyłam Stempel gumowy 'Gałązki Cloe v.02'Stempel gumowy STORCZYK gałązka , Lotka bażant diamentowy pióra NIEBIESKAWETekturka wycinanka BAZIE gałązki v01  , kwiatki od papelia , papieru scrapowego z kolekcji Mintay Papers i mgiełek .



 Teraz możemy sobie ułożyć kompozycję tak jak Wam w duszy gra.  






 Mam nadzieję ,że spodobał Wam się mój pomysł na ozdobę Wielkanocną w takim wydaniu.










Użyte materiały:










 Pozdrawiam serdecznie. Buziaki









1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger