Test stempla Krakowiaczek Mieszko

Jakiś czas temu na naszym profilu facebookowym odbyła się mała akcja promocyjna naszych najnowszych stempli ludowo-dziecięcych. Szukaliśmy wtedy osób chętnych do testowania wybranego stempla. Spośród chętnych wyłoniliśmy w drodze losowania dwie osoby. Jedną z nich była Agnieszka, której w udziale przypadło przetestowanie stempelka chłopięcego Krakowiaczek Mieszko
W jej ręce przybył więc Mieszko I ale niestety nie zamieszkał zbyt długo - musieliśmy wprowadzić w projekcie pewne zmiany, bez których stempelek nie odbijałby najlepiej.
Zmiany zostały wprowadzone i do Agnieszki powędrował Mieszko II - ten wygodnie rozsiadł się na jej bloczku do stemplowania a efekty tej gościny możecie dziś sami obejrzeć.
Ale  ale.... strasznie się rozgadałam zamiast dać dojść do głosu gościowi ;)
Posłuchajcie więc co o stempelku mówi Agnieszka:

***

Witajcie!
Mam dziś okazję pokazać się gościnnie na Papeliowym blogu i pokazać Wam jeden z ciekawszych stempelków z oferty sklepu. 
Bardzo mi brakuje w scrapowych sklepach produktów w ludowym stylu, z typowo polskim akcentem. 
Ucieszyłam się więc bardzo gdy w Papelii pojawiły się stempelki o tej tematyce, tym bardziej, że załapałam się na możliwość przetestowania jednego z nich. 
Pierwszy test wypadł niezbyt pomyślnie ale kolejna, poprawiona już edycja stempla sprawiła się wyśmienicie! 






Stempelek odbija idealnie, dobrze współpracuje z tuszami, wzór jest bardzo dobry zarówno do kolorowania jak i do mojej ulubionej techniki paper piecing (czyli układanie obrazka z różnych kawałków papieru), którą zastosowałam w tej pracy. Na pewno pokuszę się o zakup stempelka z dziewczynką do kompletu :)

Pozdrawiam ciepło
Agnieszka - Crafty Cat

***

Bardzo dziękujemy Agnieszce za udział w zabawie, zabawę stempelkiem i opinię / komentarz na jego temat.
Mam nadzieję, że Mieszko jeszcze nie raz zagości na Twoich i ogólnie na Waszych kartkach - pochwalcie się nimi :)

Stempelek Krakowiaczek Mieszko jest oczywiście do nabycia w naszym sklepie
jego wymiary to 5 x 8 cm
cena 23,50 zł

a do kompletu jest też oczywiście stempelek dziewczynki 
Krakowianka Polanka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger