moje małe szczęścia...czyli albumik z kociakami dla kociaczków

Witajcie!
dziś przybywam do Was z projektem, który "chodził" za mną od dłuższego czasu. A mianowicie wykonałam mini albumik harmonijkowy z malutkimi kociaczkami. Są tak słodkie, że trudno mi przestać je wycinać...No ale dość gadania, sami zobaczcie:






Wykorzystałam szary, harmonijkowy album z czarnymi kartkami, które posłużyły mi za tło.
Następnie oparłam pracę o papier bazowy "My cat friend"



a część kotków pochodzi z małego bloczku 



Na okładce wykorzystałam tekturki ze sklepiku Papelii:




który do tej pracy jest po prostu idealny




I teraz proszę spójrzcie jeszcze przez chwilę na efekty:





I jeszcze kilka ujęć:





Oczywiście do przymocowania elementów i sklejenia kartek użyłam:


kleju Magic

i kosteczek 3 D





a do wykonania stempelków

tuszu permanentenego Stazon




I ostatnich kilka zdjęć:






I jak Wam się podobają moje kotki? Czy są wystarczająco słodkie by umieścić w nich zdjęcia małych książąt i księżniczek? A może domowych pupili właśnie?
Podpowiedzcie w wolnej chwili:-)

Pozdrawiam Was gorąco:



1 komentarz:

  1. Rzeczywiście te kotki są bardzo słodkie, no przeurocze. <3 Mnie ten albumik zachwyca, nie tylko przez te słodziaki, ale i wzory, idealną kolorystykę. Perfekcja! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger