pop up box-tym razem polskie papiery:-)

Witajcie!
tak jak wcześniej pisałam nie potrafię wyrzec się robienia pop up boxów. Tym razem postanowiłam jednak sprawdzić, czy z polskich papierów wyjdzie tak samo dobrze jak z zagranicznych...na warsztat poszła kolekcja Springtime od firmy Mintay Papers:-)



Jak sami widzicie elementów do wycięcia jest całkiem sporo. Żeby jeszcze trochę skomplikować sprawę, a tak naprawdę, żeby dodać pudełeczku urody użyłam kilku tekturek ze sklepu firmowego Papeli. W boxiku odnaleźć możecie:


kwiatki Patryka


gałązki Dekor roślinny


tektrurki Na szczęście

napis dla Ciebie

oraz ze sklepu Craft Style


papier Springtime

i oczywiście klej Magic


oraz kostki 3D


No a teraz jeszcze kilka zdjątek:







Mam nadzieję, że zachęciłam Was do robienia pop up boxów-te składane kartki są bardzo efektowne i przestrzenne-i niezbyt jeszcze (takie mam wrażenie) popularne. Jeśli więc chcecie usłyszeć "wow" u obdarowanego a jeszcze nie próbowaliście takiej kartki wykonać-to do dzieła! Polecam!

pozdrawiam Was gorąco Wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger