niedaleko Halloween-więc tak troszkę romantycznie a troszkę mrocznie-kartka okazjonalna

Wobec święta Halołing, jak mówi moja kochana teściówka, mam bardzo ambiwalentne uczucia. Z jednej strony to święto radosne-wszak 31 października urodził się mój młodszy syn-ale z drugiej strony zaraz po nim jest smętny, listopadowy pierwszy dzień miesiąca-dla mnie zawsze smutny i ponury...
Kartka więc tym razem jest dostojna, nie radosna, nie jest pełna żywych kolorów ale odcieni fioletu i szarości. Oto ona:



Do jej wykonania użyłam dwóch rodzajów papierów Kryształy Amarantu

Kryształy Amarantu01



Kryształy Amarantu06



oraz tekturki Papelia- zestaw Wiosna



ponadto ze sklepu Craft Style wykorzystałam piórka perlicy



miedziane perełki 



cekiny



klej Magic



I jeszcze jedno zdjęcie:



pozdrawiam Was gorąco:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger