różana miłość-amor i gwiazdy

Witajcie!
Po wielu jesiennych, nostalgicznych inspiracjach wracam do ulubionego mojego papieru Papelii-który jako tło idealnie komponuje się z romantycznym tematem...tym samym powstała kartka ślubna, miłosna, taka oto:




Do stworzenia kartki użyłam:


papieru Kryształy Amarantu 02

tekturki Amorek


tekturki Dekor roślinny 02

oraz ze sklepu Craft Style:

kostek 3D

kleju Magic

białej bazy do kart-DL

Do tych elementów dodałam co nieco...wykorzystałam kwiaty, koronkę, białego ptaszorka...i otrzymałam ulukrowaną, przesadzoną w zdobieniach ale przecież dlatego właśnie  słodko-romantyczną całość.





Zauważyliście gwiazdki? Gwiazdki dodają trochę "zimowego" charakteru. A może symbolizują miłosne niebo? Kto to wie....


Proszę oceńcie sami!
Pozdrawiam Was gorąco, Wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger