Świąteczne poinsecje

Witajcie!
Tak jak wspomniałam w ostatnim poście - czas na kartki świąteczne i u mnie!
Lubię je bardzo, chociaż coraz częściej nie chce mi się ich robić... a to wszystko za sprawą SMSów.
Czy Wy też zauważyliście, że te krótkie wysyłane masowo wiadomości
wyparły przesyłanie kartek świątecznych?
Mnie jest bardzo przykro z takiego rozwoju sytuacji. I nie mówię tego tylko jako rękodzielnik, a jako osoba, która cieszy się z każdej pocztówki, kartki (a już w ogóle tej własnoręcznie zrobionej)
znalezionej w skrzynce pocztowej.
Dość już tego wyżalania się!
Kartkę wykonałam przy użyciu dwóch papierów(czerwony i szary) z kolekcji Kryształy Amarantu
 i jednego(zielonego) z Listu w butelce.





Użyłam:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger