Miętowy mini albumik

Lubicie kolekcjonować wspomnienia? bo ja bardzo!
dlatego też sporządziłam malutki, zimowy albumik na zdjęcia w postaci kilku tagów. Oto i on:









Czego użyłam?


tekturki Mikołaj MK

tekturki gwiazdki


tekturki Świąteczny Stroik z kokardą

tekturki bordiury-domki

ponadto ze sklepu Craft Style:

papierów z kolekcji Celebrations

tradycyjnie kleju Magic

kostek 3D

ponadto:

papieru wizytówkowego perłowego





Pewnie myślicie, że to już koniec posta? Otóż nie-ponieważ w sobotę spotkałam się z koleżankami, pasjonatkami scrapbookingu, to w trakcie pogaduszek przy herbatce powstały dwa czekoladowniki i mini albumik w wersji Iwony, który teraz Wam zaprezentuję:





Prawda, że Iwonka super pracę wykonała? Oprócz znanych Wam materiałów ze sklepu Craft Style, przedstawionych wcześniej tekturek Papelii, Iwonka użyła ze sklepu Papelia tekturek:


tekturki Mikołaj MK z prezentem 2


tekturki choinki ażurowej V02

I co, nie macie wrażenia, że to ciekawsza wersja? Ja w każdym razie się zakochałam w tym albumie...I zapraszam Was gorąco na kolejne spotkanie na blogu tym razem z Mariką i jej czekoladownikiem-jestem pewna, że spodoba wam się ogromnie!!!

pozdrawiam Was jak zwykle niezwykle serdecznie
Wasza




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger