Schodkowa kartka ślubna

Witajcie!
dziś postanowiłam przypomnieć sobie i Wam, że istnieją inne formy kartek, niż moje ukochane, tradycyjne DL-ki...i dlatego też przygotowałam kartkę "schodkową"-w moim wykonaniu składa się ona z trzech "stopni", które tworzą jedną, wspólną kompozycję.
Ale dość gadania, niech przemówią obrazy:





Z łatwością możecie zauważyć, że do przygotowania kartki posłużył mi papier @Papelia jako baza-oczywiście Kryształy Amarantu.



Użyłam także dwóch tekturek

Amor i Rydwan


oraz Serce strzała

a także  stempla W Dniu Ślubu


ponadto skorzystałam oczywiście z dostępnych w Craft Style

kleju Magic



kostek 3 D

A teraz jeszcze kilka zdjęć:




No cóż, mam nadzieję, że uznaliście tą formę za inspirującą-jeśli tak, chętnie pokażę Wam "tutek", który przybliży zasady jej wykonania...Co Wy na to?

Póki co pozdrawiam Was gorąco, Wasza:


2 komentarze:

  1. Super kartka, bardzo fajna forma! Muszę spróbować, tutek mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, cieszę się, że się podoba, z pewnością będzie i tutek;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger