Junk jurnal-znacie? lubicie? a może robicie?

Witajcie! byłam ostatnio na warsztatach Wioli / WuWu Zatoka Wspomnień z junk jurnala właśnie. Dla mnie to totalnie nowa forma pracy, więc postanowiłam zrobić drugi i Wam go pokazać. A może ktoś zechce robić własny?

Tak wygląda okładka:


i zawartość:




Junk jurnal w skrócie mówiąc-to jedna z najbardziej bałaganiarskich form, jakie znam. Wcale nie musi być równo ani prosto, a nawet wskazane jest, żeby nie było! za to można zużyć stare koronki, niepotrzebne materiałki, wstążki, resztki papierów...jednym słowem, bardzo fajny sposób na wykorzystanie zalegających "przydasi"!






Jak widzicie wykorzystałam też kawałki kartek z książki, tasiemki, sznurek...i stare metki ubraniowe jako tagi;-) Niektóre są naprawdę piękne! Warto im dać drugie życie:)




Junk Jurnal ozdobiłam też stempelkami i gotowymi zdjątkami.



Album ma też mnóstwo kieszonek i zakamarków, które można wykorzystać na przechowywanie zdjęć i zapisków.




Jak widzicie album jest "puchaty" do granic możliwości;-)



Wykorzystałam też resztki z wykrojnika, które posłużyły mi tu jako ramki -no i koperty brązowe, które po sklejeniu i złożeniu na pół stały się kieszonkami...



Bazę do "produkcji" junk jurnala czyli papier znajdziecie w sklepie Papelia.
Użyłam:


papierów z serii  Kryształy Amarantu




papierów z kolekcji List w butelce



stempla gumowego Florek w czapce


stempla gumowego Prawdziwa przyjaźń


stempla gumowego RELAKSIK


stempla gumowego By Twoje życie



oraz kotwice z zestawu morskiego

Przyglądając się uważnie zapewne znajdziecie jeszcze co najmniej kilka elementów, które pochodzą ze sklepu Craft Style-są to resztki pociętych kolekcji, które same na album czy kartkę nie wystarczą, ale tutaj w roli dodatków są świetne...

Zapraszam Was do kontynuacji tej przygody, pozdrawiam serdecznie

Wasza





1 komentarz:

  1. Ewcia, journal jest fantastyczny!! Cieszę się, że Cię wciągnęło😉Pozdrawiam serdecznie❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger